nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Nelly - 3 september 2013 20:54

Sitter nu och tittar på lite Youtube klipp, gör typ det varje dag numera. Skolan gick faktiskt väldigt fort, men svenskan gick lika långsamt som möjligt, boooring....

På tal om svenskan, vi ska skriva en deckare, helt själva. Varför? Hur orkar man göra det? Jaja, ska försöka att inte tänka på det nu, så glöm, glöm.... Vad tänkte jag på nu igen? ;)


Imorgon så börjar konfirmationen, en halvtimme efter skolan, så jag hinner inte åka hem(skulle bara hinna åka hem och tillbaka i så fall). Får ta med mig något eller köpa på hemköp innan. Det ska bli kul, tror att rätt många ska på samma konfirmation som jag (musikal).


Nu ska jag se några fler klipp och smörja in huden med min body botter, den doftar så gott!

Kram kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards