nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Nelly - 8 september 2013 20:25

Hej, ser på Mean Girls. Bra sätt att avsluta en söndag. Älskar den filmen! Lite udda, men superbra!

Idag var det gudstjänst med konfan, var väll helt okej. i sjöng mest sånger och tände ett ljus. Kommer inte ihåg riktigt när nästa gudstjänst är, men det är nog om två veckor eller så.


Skola imorgon, hoppas det blir bättre än förra veckan bara. Känner att jag inte kommer orka ha NO på första lektionen. Nej, kemi är inte mitt starkaste ämne.... På tisdag kommer jag äntligen kunna se mitt skolfoto, hoppas verkligen att det blev bra!


Ska nog ta och borsta tänderna snart, vaknade alldeles för tidigt, så jag är väldigt trött nu.Kram kram!

 

Av Nelly - 8 september 2013 13:10

Hej. Har nyss varit med mamma på Backaplan och köpt ett par nya springbyxor från KappAhl. Behövde verkligen nya, mina gamla hade fått små hål på helt fel ställen, sparkar nog liiite för högt på dansen....   

     

Slänger också in en bild på dagens outfit

   

Kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards