nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Nelly - 6 september 2013 19:03

Hej. Skolan gick bra, eller matten iaf   Kom en bra bit, känns bra. Denna fredagen var inte lika tråkig som vanligt, beror på att vi inte behövde jobba något på svenskan, vi gick till biblioteket istället. Ja jag vet, men våra svenskalektioner är hur tråkiga som helst. Vi ska läsa en deckare så vi skulle ha en deckare att läsa i skolan och få inspiration till när vi skriver en egen deckare. Boring.

Var med Julia i Amhult efter skolan, det är helt otroligt hur fort tiden går när man har roligt.


Nu till huvudämnet i detta inlägg (lät konstigt) :  Jag är inte riktigt nöjd med utseendet på min blogg, det blir aldrig riktigt bra. Det känns ofta som att något är fel. Om jag har en klar färg kan det kännas för mycket, om den är vit (som den är nu) så känns det tråkigt. Ska bloggen se ut som den gör nu eller på något annat sätt?


Är det förresten något särskilt som ni vill se på bloggen? Jag säger bara att om ni vill ha mer bilder (som jag borde lägga upp mer) så kan jag bara säga, kvaliteten  på min mobilkamera är inte så bra, och jag använder inte min kamera så, ja.


Måste lägga upp franskan nu, bye bye!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards