nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Nelly - 19 september 2013 15:22

Hej Har haft huvudvärk typ hela dagen, inte kul. Jaja, ska snart plugga lite franska, men får se om jag orkar.


Igår på konfan så fick vi prova vad vi kommer att göra på antingen drama eller dans. Helt ärligt, dansen var lite för enkel för min del. Eller, alltså, när vi typ skulle hoppa och landa med höger fot bakom vänster så ramlade typ alla på varandra. Ja, det hände typ varje gång. Ja, dansen gick bra och allt, men jag var så otroligt trött efteråt så jag ville bara sova när jag kom hem.


I morse så var det så ofantligt kallt!! Både inomhus och utomhus. Fick ha halsduk och handskar på när jag cyklade. Brrrr! Som tur var så slapp vi vara ute på gympan, vi fick spela badminton, IGEN. Jaja, annars gick väl dagen bra.


Ska nog plugga nu, känns lite bättre nu. Ha det så bra!



Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards