nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Nelly - 17 september 2013 20:03

Har haft väldigt ont i nedre delen av ryggen idag, har inte kunnat vara med på gympan. Bara om jag går så känns det och, nej det är inte kul. Fast att jag inte var med på gympan gjorde inte så mycket, de andra gjorde bara svansjage och sprang lite i backen upp till skogen. Dessutom var det jätte kallt ute, verkligen jätte kallt. Önskade verkligen att jag hade haft med mig min halsduk då. Och som toppen på moset så började det regna under tiden. Tur bara att vi fick sluta då. Jag tycker inte om ute gympa, hoppas att vi slutar med det snart, senast efter friidrottsdagen.


Imorgon är det matteprov, gaaaah, är inte förberedd. Har pluggat och så, men känns ändå som att jag kommer glömma precis allt om hur man adderar tal mindre än 1. Hjälp mig någon!  

I alla fall, måste vila min rygg nu, annars kommer den nog gå sönder. Kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards