nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Nelly - 7 september 2013 19:24

1. Jag älskar att shoppa, men gör det inte så ofta, är väldigt sparsam med mina pengar

2. Jag älskar att dansa!

3. Och One Direction! (såklart  )

4. Jag har problem med min rygg, men jag glömmer alltid bort att träna den så att jag får en stark rygg, and that's not good.

5. Jag är besatt av skrivböcker. ser jag en fin så vill jag ha den med en gång, men jag skriver typ aldrig i dem, dem blir liksom bara liggande. Har flera som jag aldrig använder. Har någon av er någon annorlunda besatthet?

6. Ben & Jerry's och Starbucks är det godaste som finns!

7. Det händer att jag övar dansen i huvudet under lektionerna...

8. Doften av nytvättade lakan och så är några av dem bästa dofterna jag vet

9. Jag blir lugn av att städa, jag gillar inte att ha det stökigt omkring mig, vare sig i skolan eller hemma.

10. Jag har träffat min pappas morfar en gång, tyvärr minns jag nästan inget av det, förutom att jag var rädd för honom.

     

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards