nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Nelly - 11 september 2013 21:18

Hej, kom hem efter åtta, så det blir väldigt sent.

Okej, idag så har jag inte varit hemma på ca 12 timmar, från åtta på morgonen och åtta på kvällen. Låååång dag.
 Först var det ju skolan då, det enda lektionen som man inte dog av tristess på var nog engelskan och gympan. Såg på film på engelskan, vi jobbar så mycket i min skola, haha!

Sedan var det ju konfan, inte lika långtråkigt som förra veckan, vi sjöng några sånger, tände ljus igen och lekte lite lekar, kan ändå inte några av dem andras namn.... Efteråt så satt jag och två andra tjejer kvar och pratade och åt lite innan dansen. Kändes skönt att inte behöva springa iväg, tur att dansen blev flyttad en timme senare. Annars hade vi verkligen fått springa över hela torget och så. Det var jättekul på dansen, har undrat så länge på vem läraren var denna gången. Som tur var så har jag träffat henne förut, så det är bra.

Det ände dåliga med onsdagar är att allt går i ett streck typ, man hinner liksom inte gå hem emellan något utan allt ligger så tätt. Jaja, nu måste jag sova, är supertrött. Natti!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards